GUANO APES la Bucuresti, intr-un festival de mocangeala

GUANO APES vor concerta la Bucuresti, la inceputul lunii septembrie. Recitalul lor va avea loc in cadrul unui festival al berii, adica la mocangeala, in Parcul Izvor. Imi pare rau ca si rock-ul a ajuns sa fie entertainment moca, pentru tot poporul, la baut bere si la acompaniat sfaraitul gratarelor, cu mici si carnati. Culmea e ca manifestarea e vopsita intr-un verde optimist si e promovata de o companie care – am crezut eu – doreste sa mentina o industrie muzicala sanatoasa, nu sa promoveze recitaluri moca. Dupa ce ani de zile, mai multe firme si promoteri, au riscat bani si alte chestii pentru a promova obiceiul de a plati un bilet la un concert rock, iata ca… degeaba.

Pe langa GUANO APES se mai anunta si alte participari internationale. Nu conteaza din ce categorie muzicala vor face parte [rock sau nu], insa GUANO APES se adreseaza unui public rock foarte tanar dar care, in Romania, se manifesta doar la nivelul unor comunitati de practicanti de sporturi extreme sau de genul „ascult rock acasa sau la party”. Adica exact o comunitate care nu poate fi atrasa – decat cu greu – in circuitul unor concerte la care se plateste intrare.

GUANO APES este una dintre acele trupe care a „nascut” 2-3 piese, dupa care izvorul tamaduirii, al inspiratiei, a secat si s-a dus dracului cu totul. Fiecare dintre membrii GA s-au crezut „deranjati” de muze si au incercat sa faca si sa dreaga pe cont prorpiu, dar rezultatul a fost aproape nul. E drept, unele trupe au reinviat si s-au reinventat, insa greu sa mai razbeasca, insa nu e cazul cu GA. Ei bine, de la GUANO APES imi aimtesc doar 3 chestii: Lords Of The Boards, Rain si Big in Japan [cover Alphaville]. Si cam atat…

Pentru ca accesul publicului este gratuit, nu trebuie sa ai o imaginatie prea bogata pentru a-ti inchipui ce flora si, mai ales, fauna va popula Parcul Izvor: miile de admiratori de Guta, Putza si alte scarbosenii, care vor veni la bere si mici [deh, sunt reduceri] si, poate, se vor baga si la un mic moshpit, pe ritmuri de GUANO APES.

Sunt convins ca in tara asta de kkt vor exista persoane – chiar dintre apropiati si cunoscuti – care imi vor spune ca nu vad latura educativa a acestei manifestari moca: mai multi tineri care nu au bani de bilete pentru concerte, vor veni in numar maaare, vor vedeeeeeeeea cat e de frumos la concert si alta data vor veni si la concertele alea nenorocite, unde nu sunt sponsori si se cer bani la intrare, pentru a palti artisitii. Pentru cei care vor sa-mi faca educatie in acest sens, am un mesaj important: marsh la kkt si alupigus!

6 responses to “GUANO APES la Bucuresti, intr-un festival de mocangeala

  1. Ba ai perfecta dreptate. drept urmare, nu am sa ma duc.

  2. i-am vazut la nova si au fost jalnici. si asta in deschidere la bizkit… trist

  3. Bai atata timp cat tuborgu „plateste” biletu de ce sa nu meregem? singura chestie najpa e k o sa vina o gramada de cocaleros care n-au nici o treaba.

  4. eu am sa ma prezint la concert!fiecare cu parerea lui.eu ador Guano Apes…mai mult decat ceapa

  5. Am fost. nu sunt fan,dar nici nu cred ca pot intra in categoria cocaleros..
    Fu bestial, acum sunt mini-fan. Pacat de praf….Green Fest a fost praf…sau mai de graba la green fest a fost praf :P.
    Bestial concert, bestial public, cel putin in partea din fata, G.Apes au fost super tari. Oricum a fost un concert peste Madonna.
    Bravos Guano Apes. si pentru cei ce nu au venit la concert din simplu motiv ca e gratis…suntei la fel de praf, ca praful din parcul izvor…

Lasă un comentariu