The Blackening, „albumul deceniului” la Metal Hammer?

Metal Hammer zice ca ‘The Blackening’, albumul MACHINE HEAD, ar fi unul dintre albumele de top ale ultimului deceniu. Mai apar in schema si TRIVIUM cu ‘Ascendancy’, RAMMSTEIN cu ‘Mutter’ si SLIPKNOT CU Vol. 3: (The Subliminal Verses). Poate or fi mai multe, dar le baga si ei pe parcurs, ca sa mai fac trafic pe site. 😀

machine_head_-_the_blackening

MACHINE HEAD este una dintre trupele mele preferate, insa nu cred ca acest album – desi bun – poate emite pretentii de genul „albumul deceniului”. Sunt multe alte formatii si albume care ar putea avea aceasta „pretentie”. Depinde cate „albume ale deceniului” vrei sa consemnezi. Daca te opresti la 10, atunci ‘The Blackening’ n-are ce cauta in schema [parerea mea]. Insa in primele 20, s-ar inscrie. 🙂

De retinut insa faptul ca MACHINE HEAD sunt copiii de suflet ai Metal Hammer. De prin 1996 n-am vazut numar de revista in care sa nu fie ceva despre MACHINE HEAD. Si nu ma refer la o stire anosta, ci macar un material de la o jumatate de pagina „in sus”. Nu am facut o statistica clara, dar am curajul sa afirm ca, in ultimul deceniu, MACHINE HEAD concureaza serios cu METALLICA la numarul de aparitii pe prima coperta a Metal Hammer. Editia UK, sa ne intelegem. 😀

Mai multe despre „albumele deceniului”, AICI

Lasă un comentariu